• English
  • Nederlands

Privacybeleid

Overzicht

Onze missie is om een ​​dynamische website te bieden waarmee leden van Toastmasters de voortgang van elke deelnemer via het educatieve programma kunnen registreren en hun toekomstige activiteiten in dat programma kunnen plannen.

Deze website is ontwikkeld, ondersteund en gefinancierd door Toastmaster-leden voor gebruik in onze eigen club. Alle ondersteuning en ontwikkeling wordt geboden door vrijwilligers die onbetaald zijn.

Wanneer u zich bij ons registreert, krijgt u toegang tot een breed scala aan hulpmiddelen en diensten om uw voortgang bij te houden en te plannen via het educatieve programma van Toastmasters. Om deze bronnen en voordelen naadloos te kunnen leveren, moeten we uw gegevens soms delen met andere Toastmasters, bijvoorbeeld leden van uw Club en District. We doen dit altijd met de focus op het veilig houden van uw gegevens.

Dit privacybeleid beschrijft de manieren waarop uw persoonlijke gegevens worden verzameld en gebruikt door easy-Speak Ltd (hierin “de controller” of “onze” genoemd). Door uw persoonlijke gegevens te verstrekken, erkent u en stemt u ermee in dat uw gegevens kunnen worden gedeeld en / of verwerkt.

Het is uw verantwoordelijkheid om dit Privacybeleid te beoordelen en te begrijpen voordat u uw persoonlijke gegevens aan ons verstrekt. U dient ook onze Algemene voorwaarden te lezen . Als u het Privacybeleid en / of de Voorwaarden niet aanvaardt en hiermee akkoord gaat, dient u zich ervan te onthouden uw persoonlijke gegevens aan ons te verstrekken, onze website te openen en / of onze producten en diensten te gebruiken.

Aangezien onze website en services voortdurend in ontwikkeling zijn, kunnen ons Privacybeleid en onze Algemene voorwaarden ook van tijd tot tijd veranderen. Wanneer er wijzigingen zijn, worden de gewijzigde beleidsregels op onze website geplaatst en zijn ze op dat moment van kracht. Telkens wanneer ze worden gewijzigd, verandert ook de versiedatum die aan de voet van de pagina wordt weergegeven. Bijgevolg aanvaardt u elke keer dat u onze website bezoekt of gebruikt of anderszins met ons in contact treedt, en stemt u in met het meest actuele privacybeleid en de reeks algemene voorwaarden.Het is uw verantwoordelijkheid om op de hoogte te zijn van dergelijke wijzigingen.

Merk op Onze website bevat links naar andere websites die worden beheerd door derden (inclusief hun gebruik van cookies). Als gebruiker van links is het uw verantwoordelijkheid om het privacybeleid van die derde partijen te begrijpen. Zodra u onze website verlaat met behulp van links, hebben wij geen controle over informatie die wordt ingediend bij of wordt verzameld door derden en niet verantwoordelijk is voor andere websites.

Verzameling van persoonlijke gegevens Om onze producten, diensten en website te leveren en voor de andere doeleinden uiteengezet in Gebruik van informatiehieronder, verzamelen en verwerken wij persoonlijke gegevens van onze leden, bezoekers en andere gebruikers van onze website, producten en diensten. We kunnen informatie van u verzamelen zoals, maar niet beperkt tot, uw naam, e-mailadres, postadres, telefoonnummers en informatie over uw gebruik van onze website (” Persoonlijke gegevens “). U bent niet verplicht om ons alle hierboven vermelde persoonlijke gegevens te verstrekken, maar als u dit niet doet, kunnen we u misschien niet effectief onze producten, services en informatie bieden. In bepaalde omstandigheden moet u ons specifieke categorieën persoonlijke gegevens verstrekken (inclusief naam, e-mailadres en contactgegevens) om de website te kunnen gebruiken.

Van tijd tot tijd en zoals toegestaan ​​door toepasselijke wetgeving (en), kunnen wij persoonlijke gegevens over u verzamelen en bestaande persoonlijke gegevens die wij momenteel hebben bijwerken.

Zie het gedeelte ‘Gebruik van informatie’ hieronder voor meer informatie over de manieren waarop we uw persoonlijke gegevens gebruiken en verwerken.

Gebruik van informatie 
Uw persoonlijke gegevens kunnen op de volgende manieren worden gebruikt:

  • Om onze diensten aan u en uw club of district te verlenen
  • Interne doeleinden, zoals website- en systeembeheer of interne audits en beoordelingen
  • Toegang verlenen tot beperkte delen van onze websites.
  • Om te reageren op uw verzoeken en vragen
  • Om uw deelname aan enquêtes, focusgroepen of andere initiatieven aan te vragen die ons helpen informatie te verzamelen die wordt gebruikt om onze diensten te ontwikkelen en te verbeteren
  • Voor vergaderplanning, administratie en registratiedoeleinden
  • Om te voldoen aan toepasselijke wetgeving (en) (bijvoorbeeld om te voldoen aan een huiszoekingsbevel, dagvaarding of gerechtelijk bevel) of om professionele ethiek / gedragsonderzoeken uit te voeren
  • Van tijd tot tijd kunnen we statistieken verstrekken over de gebruiksniveaus van de Site en andere gerelateerde informatie aan gerenommeerde externe partijen, maar deze statistieken bevatten geen informatie waarmee u kunt worden geïdentificeerd
  • We zullen uw persoonlijke gegevens onder geen enkele omstandigheid verkopen, verspreiden of verhuren aan derden, tenzij we wettelijk verplicht zijn om dit te doen.

We verwerken uw persoonlijke gegevens voor de hierboven genoemde doeleinden op de volgende basissen:

  1. Onze legitieme belangen, waaronder het verwerken van dergelijke persoonlijke gegevens voor het leveren en verbeteren van de levering van onze diensten en informatie, evenals het adverteren van verdere services en informatie voor u.
  2. Wanneer dergelijke verwerking noodzakelijk is om onze service met u of uw club uit te voeren.
  3. Indien nodig om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen, beslecht geschillen en handhaaft onze contractuele overeenkomsten.

Tenzij een langere bewaartermijn door toepasselijke wetgeving wordt vereist, zullen wij uw informatie bewaren zolang uw account actief is, alsook voor een korte extra periode daarna om eventuele openstaande problemen of vragen die kunnen voortvloeien uit uw account en sta toe dat u in de toekomst terugkeert naar het lidmaatschap, terwijl uw eerdere onderwijsprestaties nog steeds aanwezig zijn. Deze bewaarperiode is afhankelijk van ons onderzoek en wijziging.

Beheer uw persoonlijke informatie

U kunt ervoor kiezen om de verzameling of het gebruik van uw persoonlijke gegevens te beperken door naar uw persoonlijke profiel te gaan:

  • U kunt ervoor kiezen informatie te beperken of vrij te geven, zoals uw naam of telefoonnummers.
  • Verwijder uw verbinding met een club waar u deze niet langer wenst te behouden.
  • U kunt volledige informatie opvragen over alle informatie die wij over u hebben.
  • U kunt er ook voor kiezen om “Vergeten” te zijn – verwijder al uw gegevens van ons platform en / of easy-Speak. Merk op dat dit lidmaatschap van onze club ook op easy-speak zal verwijderen en niet kan worden teruggedraaid als je van gedachten verandert.

Delen en vrijgeven aan derden Wij kunnen uw persoonlijke gegevens van tijd tot tijd onder de volgende omstandigheden aan derden bekendmaken:

  1. U vraagt ​​of machtigt de openbaarmaking van uw persoonlijke gegevens aan een derde partij.
  2. De informatie wordt openbaar gemaakt zoals toegestaan ​​door toepasselijke wetgeving (en) en / of om te voldoen aan toepasselijke wetgeving (en) (bijvoorbeeld om te voldoen aan een huiszoekingsbevel, dagvaarding of gerechtelijk bevel).
  3. De informatie wordt aan uw werkgever, universiteit of collegegeldverstrekker bekendgemaakt in het geval zij belang hebben bij uw gegevens (zij ondersteunen bijvoorbeeld uw lidmaatschapskosten).

Het is waarschijnlijk dat de identiteit en categorieën van dergelijke derden zullen veranderen tijdens de levensduur van uw account, maar afhankelijk van uw gebruik van de site wordt verwacht dat uw persoonlijke gegevens bekend worden gemaakt aan de volgende categorieën externe dienstverleners die namens ons taken uitvoeren. We eisen dat onze externe serviceproviders uw persoonlijke gegevens alleen gebruiken als nodig om de gevraagde services aan ons te leveren en dat elke serviceprovider onderworpen is aan een reeks voorwaarden die in overeenstemming zijn met dit privacybeleid.

  • Hostingproviders voor het veilig opslaan en verzenden van uw gegevens
  • Database softwareleveranciers voor het beheren en volgen van uw gegevens
  • Juridische en complianceadviseurs, zoals externe adviseurs, auditors
  • Aanbieders van betaaloplossingen voor de veilige verwerking van betalingen die u aan ons verstrekt
  • Technologieleveranciers die helpen bij de ontwikkeling en het beheer van onze webproperty’s
  • Onze vrijwilligers die namens ons verschillende functies vervullen

Verzameling van informatie door gebruik van cookies

We kunnen informatie over uw algemene internetgebruik verkrijgen door een “cookie” -bestand te gebruiken. Een cookie is een gegevenselement dat een website naar uw browser kan verzenden en die vervolgens op uw harde schijf kan worden opgeslagen. Als u niet akkoord gaat, kunt u ervoor kiezen om geen cookiebestand te ontvangen door uw webbrowser toe te staan ​​om cookies te weigeren of om u te vragen voordat u een cookie accepteert.

De volgende soorten cookies kunnen op onze websites worden gebruikt:

  1. Essentiële cookies : deze cookies zijn nodig om onze website naar behoren te laten werken. Ze worden meestal alleen ingesteld als reactie op acties die u neemt, zoals inloggen of online formulieren invullen. U kunt uw browser zodanig instellen dat deze cookies worden geblokkeerd of gewaarschuwd, maar sommige delen van onze site werken niet als deze cookies worden geblokkeerd.
  2. Functionaliteitscookies: deze cookies verbeteren de functionaliteit van onze website door uw voorkeuren op te slaan (zoals uw voorkeurstaal of de club of bijeenkomst waar u zich in bevindt) en stellen ons in staat om verbeterde functies op onze sites, zoals video’s, aan te bieden. Deze cookies kunnen door ons worden ingesteld of door inhoud van derden die we op onze pagina’s hebben geplaatst. Als u deze cookies niet toestaat, werken sommige functies van onze website mogelijk niet naar behoren en ontvangt u mogelijk geen persoonlijke ervaring bij het bezoeken van onze site.
  3. Prestatiecookies: met deze cookies kunnen we paginabezoeken en verkeersbronnen tellen, zodat we de prestaties van onze site kunnen meten en verbeteren. Ze helpen ons te begrijpen welke pagina’s het vaakst worden bezocht en hoe bezoekers omgaan met onze site. Alle informatie verzameld door prestatiecookies is geaggregeerd en daarom niet identificeerbaar. Als u deze cookies niet toestaat, ontvangen wij geen gegevens over uw bezoeken aan onze sites.

Als u zich aanmeldt om de “Onthoud mij” -functie op onze website te gebruiken, zullen we een permanente cookie op uw harde schijf plaatsen en hoeft u zich niet voor elke sessie aan te melden. Door cookies op uw computer uit te schakelen of uw browsegeschiedenis te wissen, kunt u de permanente cookie deactiveren.

In alle belangrijke browsers kunt u cookies van uw systeem blokkeren of verwijderen. Raadpleeg de privacyfuncties in uw browser voor meer informatie over uw vermogen om uw voorkeuren met betrekking tot cookies te beheren.

Verdere informatie over cookies:

communicatie voorkeuren We streven ernaar om u relevante en nuttige informatie te bieden met betrekking tot onze services en nieuws. U kunt uw communicatievoorkeuren op elk moment bijwerken door het persoonlijke tabblad in uw online profiel op onze website te bezoeken. Bovendien bevatten alle promotionele e-mails die we verzenden een link onderaan de e-mail om u af te melden.

Overdracht van persoonlijke gegevens internationaal Alle gegevens worden gehost binnen de Europese Economische Ruimte (EER) en we dragen geen gegevens over buiten de EER.

We hebben passende waarborgen geïmplementeerd voor de gegevens die we bewaren. Deze waarborgen omvatten de implementatie van standaardbepalingen inzake gegevensbescherming die door de Europese Commissie zijn goedgekeurd.

Beveiliging en andere 
We gebruiken redelijke maatregelen om te streven naar bescherming en beveiliging van de persoonlijke gegevens die we verzamelen. Elke overdracht van persoonlijke informatie is op eigen risico. Technologie, zoals, maar niet beperkt tot, Transport Layer Security (TLS) en Secured Socket Layer (SSL), wordt gebruikt om de beveiliging te verbeteren en het risico op verlies te verminderen. Onze beveiligingsprocedures, -processen of -technologie garanderen geen absolute veiligheid van uw informatie en u moet alle normale persoonlijke voorzorgsmaatregelen nemen, zoals, maar niet beperkt tot, het niet delen van wachtwoorden, het sluiten van browsers en het niet gebruiken van openbare netwerken (bijv. Internetcafés, enz. .).

Ouders en kinderen 
We verzamelen niet bewust persoonlijke informatie van kinderen jonger dan 13 jaar. Ouders hebben het recht om de registratie van een kind onder de 13 te beëindigen door contact met ons op te nemen via de informatie die onderaan dit beleid staat.

Onderwerp Toegang / Gebruikersrechten Als gebruiker gelden de volgende rechten:

  • Het recht op informatie over het gebruik van uw persoonlijke gegevens
  • Het recht op toegang tot en / of vereisen dat uw persoonlijke gegevens worden gecorrigeerd of verwijderd
  • Het recht om te blokkeren en / of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens
  • Het recht om niet te worden onderworpen aan enige beslissing uitsluitend gebaseerd op geautomatiseerde verwerking van uw persoonlijke gegevens
  • In beperkte omstandigheden hebt u mogelijk het recht om persoonlijke gegevens te ontvangen in een indeling die naar een andere entiteit kan worden verzonden.
  • Als u een klacht heeft met betrekking tot de verwerking van uw gegevens in het kader van dit privacybeleid, heeft u het recht om een ​​klacht in te dienen bij uw lokale toezichthoudende autoriteit. 
    Als u zich in de Europese Unie bevindt, vindt u hier de gegevens van uw lokale toezichthoudende autoriteit.

U kunt proberen om een ​​van deze rechten uit te oefenen door uw informatie online bij te werken (waar mogelijk) of door een schriftelijk verzoek te richten aan onze functionaris voor gegevensbescherming met behulp van de onderstaande contactgegevens:

Functionaris voor gegevensbescherming